عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: فضای مجازی متأسفانه در پاره ای از موارد منشأ سوءاستفاده افراد شیاد شده است و مردم باید دقت کنند فریب مطالبی که در این فضا منتشر می شود را نخورند.

حدود ۱۸ نوع مدرسه در کشور داریم

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره حضور فعال سوء استفاده كنندگان در فضای مجازی در زمان امتحانات نهایی دانش آموزان، اظهار كرد: فضای مجازی متأسفانه در پاره ای از موارد منشأ سوءاستفاده افراد شیاد شده است و مردم باید دقت كنند فریب مطالبی كه در این فضا منتشر می شود را نخورند.
وی ادامه داد: فضای مجازی بی در و پیكر است و مشخص نیست گوینده این سخن چه فردی است به عبارت دیگر نوع خبرهایی كه در فضای مجازی است باید راستی آزمایی شود و نباید به راحتی حرف ها را پذیرفت.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمی اضافه كرد: اخبار غیرصحیح و شایعات عجیب و غریب برای استفاده برخی گروه ها ابزاری شده است و مردم باید در این شرایط دقت كنند و بدانند گزاره هایی كه در فضای مجازی منتشر می شود لزوماً صحیح نیست.
وی افزود: البته حتی برخی گزاره های صحیح هم كه در این فضا منتشر می شود با اهداف خاصی است یعنی گزینش های خاصی است كه تحلیل های خاصی را ارائه می دهد و نتیجه خاصی را به دست می آورند.
عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مسئولانی كه مرتبط هستند باید جدی وارد شوند و اجازه ندهند كه حیثیت، جان و مال مردم مورد سوء استفاده شیادها قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمی درباره نگرانی های خانواده ها از ثبت نام فرزندان شان در مدارس اظهار كرد: در حال حاضر 17، 18 نوع مدرسه داریم و قرار شد تعدد مدارس در كشور ساماندهی شود كه خانواده ها دغدغه ثبت نام فرزندان شان را نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *